Odpowiedz 
gejmsy
03-05-2020, 00:15 33
Post: #471
RE: gejmsy
Jeżeli liczysz na porywającą historię czy świat, daruj Świątynię. W tej grze chodzi tylko o turowe walki w systemie D20.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-01-2021, 20:47 51
Post: #472
RE: gejmsy
Dzisiaj popykane na Super Famicomie. Najpierw Super Bomberman 3, ostatni świat okazał się zbyt ekstremalny po utracie wszystkich bonusów po continue. Potem Super Bomberman 4, jeszcze trudniejszy niż trójeczka, boss trzeciego świata robi taką rzeźnię na planszy że to niepojęte. Obie są do przejścia ale potrzebuję więcej treningu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-01-2021, 19:07 21
Post: #473
RE: gejmsy
Wreszcie udało się ukończyć Super Bombermana 3!

Pierwsze podejście - znowu pięć światów bez straty życia, potem tak sobie zagrany świat 6 ale dotarłem do bossa mając jeszcze kilka żyć ale bez zwierzaka czy detonatora niestety. Boss równie trudny jak szósty świat. Już myślałem że udało się go pokonać ale to dopiero pokonałem pierwszą formę, druga wytarła mną podłogę. Potraciłem wszystkie życia, a więc jedynym sensownym działaniem było wyłączenie konsoli.

Drugie podejście - już standardowo droga do szóstego świata bez skuchy. Do walki z bossem ostatniego świata dotarłem bez straty życia ale bez zwierzaka ani serduszka chroniącego przed dodatkowym trafieniem. Szybko straciłem żyćko i detonator ale nie poddawałem się, patterny pierwszej formy miałem rozpykane. Kolejne życia to już regularne przetrwanie do drugiej formy, zazwyczaj kosiły mnie takie "motylki" puszczane na boki, które po każdym zadanym bossowi ciosie mają coraz większy zasięg wybuchu. Cztery życia przed końcem próba pokonania drugiej formy bossa zakończyła się sukcesem; koniec, koniec, koniec! Obejrzałem zakończenie z dużą satysfakcją, uratowanie galaktyki to nietrywialne zadanie.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Potem Super Probotector - już nie chojrakowałem jak ostatnio, ustawiłem trudność na "Easy". Kroczek po kroczku dotarłem do czwartego poziomu, dokładniej momentu latania na rakietach. Potem jeszcze z ciekawości odpaliłem jedną rozgrywkę na "Hard" - dziś już doszedłem do trzeciego poziomu, momentu wspinaczki po ścianie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
19-01-2021, 13:42 48
Post: #474
RE: gejmsy
Odkurzyłem PS1, odświeżyłem sobie THPS2 i MediEvil 2.

Najpierw deskorolkarz - coś tam jeszcze pamiętam, swego czasu w trybie kariery odblokowałem 7 miejscówek, pierwsze trzy / cztery miałem na 100%, kolejne już były za trudne a nie miałem humoru na tryhardowanie, toteż rzuciłem grę w kąt.
Na początek - pierwsza plansza została kasa do zebrania, na drugiej ukończyłem kilka zadań.

MediEvil 2... Popatrzcie na to:
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Nic nie wciskałem, Danowi coś odbiło, sam się kręcił. Nie wiem co spowodowało tego buga ale podejrzewam że to wynika z ataku gdzie ładujemy miecz i na full mocy robimy kręciołka. Przeszło mu dopiero w tej komnacie przed walką z Tyrannosaurusem Wrecksem.
Jak już mowa o pierwszym bossie, znowu coś się odwaliło. Mianowicie po pokonaniu pierwszej formy dinusia zostałem na karku. Zaczęła odgrywać się oskryptowana cutscenka, Wrecks zrzucił mnie z karku na zakamieniowane wejście, Dan trochę się na nim poślizgał aby następnie spaść na dół areny. Teraz najlepsze - przez to HP Dana spadło z 300 do około 30 (!).
Nie pamiętam takich jajec jak grałem dawniej. Ówcześnie skończyłem przygodę bodaj na poziomie z jakimiś roślinami czy czymś.
Nie wiem czy to ja nie ogarniam sterowania czy to gra, kamera patrzy wszędzie tylko nie tam gdzie by to było pomocne.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
20-01-2021, 15:55 57
Post: #475
RE: gejmsy
Kontynuuję rozgrywkę w MediEvil 2, dopiero co pokonałem Iron Sluggera. Widzę że mogę kłaść czaszkę na biegające tu i ówdzie rąsie to ponownie odwiedzę lokacje które już ukończyłem do tej pory.
Znów się zdziwiłem przypadkowymi obrażeniami jak biegałem wokół świeżo pokonanego robosłonia a ten zabrał mi około 200hp, wiecie zanim animacja śmierci się zakończyła chciałem już zabrać klucz. Widocznie ta gra tak ma...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
21-01-2021, 17:31 37
Post: #476
RE: gejmsy
Ukończyłem MediEvil 2. Świetnie się bawiłem, w poprzednim wpisach trochę narzekałem na ułomności gry ale zmieniam ocenę. Właściwie poczułem się komfortowo ze wszystkim oprócz skoków, tych do końca nie opanowałem tracąc kilka (!) żyć. Kamera robi takie mumbo-jumbo w zamkniętych przestrzeniach że do końca ciężko było mi ocenić odległości oraz odpowiedni moment wybicia.
W dalszej części przygody miały miejsce imponujące jatki jak na PS1, kilkanaście postaci, setki cząsteczek, wiele źródeł oświetlenia... momentami PS1 klękało do 5 - 10 FPS.
Podobał mi się świat stworzony przez twórców, wsiąknąłem na tyle iż między przerwami w graniu myślałem co tam jeszcze przygotowano dla gracza, rozmyślałem nad fabułą co i jak, wiążąc to z poziomami które zwiedziłem i tak dalej.
Poziom trudności jest w sam raz, trzeba trochę poćwiczyć by ogarnąć różne mechaniki: walkę w zwarciu oraz dystansową, strafe'owanie, operowanie kamerą, rozpracować logikę przeciwników. Zagadki niespecjalnie rozbudowane ale nie są na jedno kopyto, doceniam.
Złoto oszczędzałem niemal do końca co okazało się rozsądne, uzbierałem 2600 które wydałem w całości na naprawę zbroi, tarczy, naboje do gatling guna. Balans broni jest taki sobie, bomby właściwie w moich rękach były bezużyteczne, wspomniany gatling robi miazgę. Pomiędzy tym reszta żelastwa.
Widzę że wielu pisze iż sequel gorszy od "jedynki". Nie mam porównania, jednak MediEvil 2 to w moich oczach solidna produkcja czasów PS1, takie 8,5/10 gdzie minus jeden to za samą kamerę. Jak ktoś nigdy nie grał to polecam zagrać żeby wyrobić sobie własną opinię, jest duża szansa że się nie zawiedziecie.
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-01-2021, 15:35 24
Post: #477
RE: gejmsy
Sobotnie przedpołudnie minęło mi z Super Probotectorem. Ostatnie rozgrywki grałem na trzech życiach, postanowiłem ustawić sobie max, czyli siedem. Warto było, dużo szybciej szło ogarnianie kolejnych przeszkód jakie Konami na mnie przygotowało.
Najpierw przeszedłem grę na poziomie trudności easy, na ostatnim continue. Właściwie najtrudniejszy był dla mnie czwarty etap, ten z autoscrollingiem. Reszta poszła już lepiej mimo że dziś pierwszy raz grałem te rundy. Ending oczywiście zobaczyłem ale tylko częściowo - gra zachęca do przejścia na wyższym poziomie trudności a zarazem odpala "następną pętlę" właśnie poziom wyżej - na normal.
Kilka prób potrzebowałem ale i ukończyłem dziś grę na normalu, final boss fuksiarsko padł na ostatnim życiu po odpaleniu ostatniej atomówki. Względem easy gra zawiera wieeele więcej skomplikowanych patternów. Wystarczy jakiś tam nowy przeciwnik albo przeszkadzajka i od razu jesteś wybity z rytmu. Tutaj już trudność rośnie z każdą pokonaną rundą a nie że najtrudniejsza runda jest gdzieś tam w środku rozgrywki. Ending oczywiście znowu zachęca do przejścia na wyższym poziomie trudności.
No to zagrałem sobie na hard zacinając się na subbossie w trzeciej rundzie co wchodzimy po ścianie, dokładniej gdy zamyka on nas przy niej. Nie widzę patternu jak unikać jego ataków ale spokojnie, pewnie rozkminię to jak wiele zagadek tej gry dziś.
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości